Volendam Events houdt van tevreden klanten. Bekijk meer dan 1200 klantreacties van vriendenuitjes, vriendinnenuitjes, familie-uitjes en bedrijfsuitjes in Volendam.
Zeer geslaagde middag. Jullie denken goed mee en zijn zeer flexibel als er ad hoc wijzigingen in het programma doorgevoerd moeten worden. Zal jullie zeker aanraden bij anderen die een bezoekje brengen of een evenement in Volendam willen gaan houden.
Geen opmerkingen we hebben een super leuke dag gehad mede dankzij jullie geweldige puzzeltocht en de verzorging bij het havengat!
Groepsfoto zou leuk zijn. Prijs voor evenement redelijk. Linsey deed het heel goed.
jullie maken te weinig reclame voor jezelf onder de dorpsgenoten, van onze groep(31) kon niemand jullie, en dat is echt onterecht. jullie hebben een top avond verzorgt voor ons. we hebben een HELE leuke avond gehad en komen ZEKER nog een keer terug. gr fanfarecorps Wilhelmina Volendam
Heel leuk op superkorte termijn geregeld programma, gelachen leuke begeleiding en een grappige locatie!
Was een top dag met uitstekend eten...
Thank you for the fantastic afternoon!!
Het was weer prima geregeld! Dank en wie weet tot ziens.
Het was allemaal tot in de puntjes verzorgd. Ik ben dus zeer tevreden over de algehele dag.
Wij hebben de langste route gereden naar Marken en terug. Het was te doen in drie uur maar als we op een terrasje een lunch hadden besteld was het niet gelukt in drie uur. Hoe dan ook was het wel super leuk om te doen!
We hebben n ontzettend leuke dag gehad, goed in elkaar gezet, leuke begeleiding, het eten was goed en lekker, maar wel iets te weinig!! Dank jullie wel!!!
Iedereen heeft genoten lekker gegeten Marken prima mooi weer gezellig Bedankt.Jaap D. Fam Bakkerdag .
Het was een topavond! Het enige wat ons tegenviel dat we een aparte drankrekening kregen. We hadden verwacht dat er wel wat consumpties in de 50 p.p zouden zitten. Misschien een tip! We komen zeker nog een keer terug bij jullie organisatie!
We hebben een top weekend gehad! Bedankt, het was super geregeld!
Was zeer gezellig en informatief en leuke en vrolijke gids. Bedankt.
Hele gave dag gehad! Ramon bedankt voor de gezelligheid!
Prima dag en uitermate prettige contacten voorafgaande aan de dag. Dat was super. Enige minpunt was de lunch op marken. Deze was matig en de bediening was ook niet prettig. De fotoshoot was daarentegen fantastisch met leuke mensen. Verder was het bijzonder om de volendamse kermis eens (eventjes) mee te maken. We hebben genoten.
Ik vond het een top weekend
Kimmetje is top xx MARGRIET
We vonden het allemaal een gezellige dag en we hebben heerlijk gegeten. ik heb voor 49 personen betaald, het waren er uiteindelijk 45. ik zie het bedrag tegemoet. Bedankt voor alles. Groet Gerrie


